Monday 2 May 2011

..Coretan : Fell so dumb..!!

perlukah aku melupakannya??
atau aku hanya terkadang oleh perasaan (bak kata azif)...
aku akui kesilapanku hadir dalam hidupmu..
aku akui terlalu melayan inginku..
aku akui terlalu menjaga hatimu..
aku akui semua yang berlaku adalah kekhilafanku..

mungkin kini ku mampu melupakanmu...
untuk insan yang selama ini kau cintai..
mungkin kini ku perlu melupakanmu..
untuk kau cari yang terbaik dalam hidupmu..
tapi aku x mampu kerna x mampu meninggalkanmu terkapai tanpa hadirmu..
kini, kau berduka..kau merana..
kini, kau sedih..kau sengsara..

wahai dirimu..
 kembalilah kepadanya..
jangan kerna aku, kalian berduka hati..
mungkin satu masa aku kan kembali..melakar senyuman untuk kalian..

Wahai dirimu..
lupakan sejenak kisah kita..
lupakan sebentar kesilapanya..
jangan pernah kau lupakan dirinya..
yang mencintai dirimu..lebih dariku...

No comments:

Post a Comment